Pages

Sunday, June 6, 2010

Aktiviti sepanjang hari ahad

Bila tiba jer hari ahad. mesti banyak undangan perkahwinan yang perlu kita hadiri. lebih lagi bila musim cuti sekolah, memang ramailah yang nak naik pelamin. So aku pun tak terkecuali lah sebab aku pon kena pergi jugak selepas disuruh oleh abah aku...

dia cakap  " tak elok kalau tak pergi nanti ina kahwin tak de siapa nak datang "....lepas dengar abah cakap macam tu terus off laptop and terjun dari katil terus capai baju kebaya and pergi iron.....

hehehe bukan apa nanti dibuatnya betul takde siapa nak datang majlis aku.....habis lah......

mula-mula pergi majlis kenduri kahwin bekas ustaz aku....hehehe sebab tulah abah suruh pergi....

ingatkan nak snap gambar dengan bapak pengatin a.k.a bekas ustaz aku hehehehe.... tapi since dia nampak cam busy aje...so aku just jumpe dia and says selamat aje kt dia and salam wife dia.....


after that kena terus gerak pergi taman Dato' Sulaiman Menteri....untuk majli pertunangan sedara aku....aku tak berape nak kenal sangat sebab sedara jauh kan... tapi yang aku sempat snap beberapa keping gambar tadi....


nilah dia sedara aku yang bertunang, dengan persalinan serba ungu.


hantaran pihak lelaki untuk pihak perempuan



hantaran pihak perempuan untuk pihak lelaki...



on my way to the wedding house....

so ini sahaja lah yang dapat disediakan untuk entry hari ini.... sorry banyak kalau gambar yang diambil tu tak berapa nak cantik because i am not a good photographer......

p/s : Selamat Pengantin Baru kepada yang bergelar raja sehari hari ini




No comments:

Post a Comment