Pages

Saturday, June 12, 2010

Aku kene tag dipetang hari....

hello readers....
hish tadi lepas siap 1 post...aku tengok dekat shout box...
dpt 1 perutusan....bercetak macam ni " aip..aip..anda di tag..sila ke blog ai ye..:) "....
so aku pun pergi visit blog dia....
and sekarang berusaha untuk setelkan tuhasa yang diberika ni...gila r wei mencabar betol hahaha....

  1. Dengan bangganya aku mengucap berbillion terima kasih dekat dia ni nuyuEna sebab dia telah mengetag aku dengan soalan yang susah giler...hehehe jangan marah ea..

 ps: sori ea curi gambar..hehehe byde way time ksih..
2.  so sekarang aku nak cari kawan - kawan yang memang mempunyai kebolehan berangan yang tinggi lah jugak...tunggu...

so kepada yang telah ditag sila lah jawab...hahaha...
jangan marah...
3. sekarang bermulalah aku untuk berangan hahaha....
up - up and away...

mestilah nak habiskan study..lepas tu sambung study lagi hahaha....habis degree baru kerja...




 then aku nak jumpa diorang ni dekat korea..lepas tu aku nak join diorang belakon sekali hahaha...






 hehehe lepas tu kumpul duit beli kereta nie...
sokonglah kereta tempatan...hehehe



lepas tu beli rumah idaman untuk mak dan abah....





  dah cukup syarat...kahwin lah pe lagi..hehehe (gatal )...


lepas aku nak pergi paris melancong lah ape lagi....



last sekali ajak mak ayah pergi mengerjakan haji....


4. 7 things pasal diri aku...

1. aku tak suka nak marah-marah..relax jerk..
2. suker buat lawak...
3. aku suker gelak hehehe...
4. aku suker cheesy wedges KFC...
5. aku tak suka orang tipu aku...
6. aku anak sulung...
7. aku suke ketam masak lemak cili api..sebab aku berdarah minang...

yeah dah siap dah soalan yang diberikan...hehehe semuanya merapu...

terima kasih pada yang memberi soalan...


bye jumpe lagi....=)














2 comments:

  1. hee~dh siap ea asgmnt die..bgus2..
    pasni leh kasi lg kan..:)

    ReplyDelete
  2. hehehehe...kasi ler...
    x kisah pun...=)

    ReplyDelete