Pages

Thursday, June 10, 2010

Hantu Durian......WoW

Hye readers....sekarang ni dekat area kampung aku dah banyak durian yang gugur...hehehe....
mesti banyak hantu durian yang akan datang ke tempat aku....eh tapi bukan hantu betul tau...."hantu" merujuk kepada penggemar durian.... hehehe..macam aku...sedap wei....sekarang ni bapak aku dah mula cari supplier durian...sebab bapak aku nak jual durian...dah lama dah bapak aku berkecimpung dalam bidang durian ni....hahaha (ayat skema dah keluar ).....

so readers...sesiapa yang memang suka makan durian macam aku...jom lah datang ke kampung aku....ramai-ramai kenduri durian....betul - betul haw-liao.....hahaha....


 raja durian...tajamnya duri....



 tupai tak ada gigi....


  (baju biru) penunggu durian hahaha


 mari - mari beli - beli ini durian- durian

tragedi buah duah durian....hehehe

No comments:

Post a Comment