Pages

Tuesday, June 8, 2010

Pisang urmmm Yummy =)

 Biasanya kalau pada waktu petang, nak-nak pulak kalau petang tu hujan....hidangan apa yang korang suka...macam kuih - muih ke.....

aku suka makan pisang goreng...lagi sedap kalau pisang tu pisang raja...sedapnya.....macam hari ini kat kampung aku hujan....tengah tekun online ( ceh ayat memang tak boleh blah )...tiba - tiba mak jerit dari warung " ina nak pisang goreng tak, mak goreng pisang raja ni...." ish dengan sepantas kilat aku meninggalkan segala-gala kerja dan terus meluru ke warung hehehe....." ish anak dara sorang ni....kalau pasal makan laju aje "......hehehe apa lagi nak dikata, anak dara Pn Ani yang sorang senyum kambing je lah ( kambing pun takde senyum macam dia...hahahaha =) )..........


ermmm sedapnya hingga menjilat jari.....=)


plus dengan air kopi panas kaw....betul-betul kaw....
( hehehe ni picture pinggan bapak aku....curi - curi snap...hahaha)




No comments:

Post a Comment