Pages

Saturday, September 4, 2010

datang mood berangan...

setiap kali aku berangan mesti aku berangan pasal benda-benda ni...

aku selalu berangan bila dah kerja nanti nak beli benda nie...
nak tau x ape...
jeng jeng jeng....

canon dslr E05....
asyik amek gambar guna handphone jerk...
kalau guna nie lagi best

dulu penah lah guna jugak tapi tu bekas boyfriend punya...
tapi skunk dah xde boypren...
so kena cari duit beli sendiri....
hehehehe....

ni mesti semua perempuan suka...
sapa yang tak suke kan...

masa itu emas....
kalau pakai nie mesti nampak sangat elegen kan kan kan...

hah nie dari dulu lagi teringin nak beli..
tak mampu...
harap-harap lah tercapai...

kereta ini saya sudah ada tapi bapak saya punya...
tapi saya tetap nak beli jugak...
sebab sokong lah kereta tempatan...
hehehehehe



harap - harap lah tercapai semua impian...
tapi berangan-berangan jugak...
kalau kita nak kan sesuatu kita kenalah berusaha..
bye-bye

No comments:

Post a Comment