Pages

Saturday, September 18, 2010

Saya sangat seronok dengan mereka

Semalam aku pergi beraya dekat rumah member aku...geng masa kat kat sekolah teknik dulu...
dah lama giler aku tak jumpa dengan diorang ni...

kadang-kadang aku tak dapat nak join diorang hangout sebab aku sibuk sangat dengan assignment disamping universiti aku yang jauh dari diorang...

tapi semalam akhirnya aku dapat jugak berjumpa dengan diorang...walaupun ada sorang kawa aku tak ada dengan kita orang....





saya memang sangat seronok dengan mereka...walaupun aku asik kena buli ngn diorang nie..tapi aku tak kisah pon sebab diorang nak happykan aku...hahaha...

No comments:

Post a Comment