Pages

Saturday, September 17, 2011

Bila lah nak keluar ni....

nenek bengang betul lah...daripada hari tu lagi nenek tunggu tapi tak keluar-keluar lagi...
apa entah masalah dia nenek pun tak tahu...

orang lain punya dah keluar tapi nenek punya tak keluar pun...penat lah nenek nak tunggu..

hai UNISEL cepat lah letak nama nenek kat dalam convo list tu...penat lah tunggu...tak kan lah sangkut kot..semua dah setel...

penat lah bila check je kan mesti keluar benda alah ni...


so tolong cepat sikit masukkan senarai nama tu ea...sebab tarikh convo dah keluar tapi nama tak ada...

No comments:

Post a Comment